OGÓLNOPOLSKI KONGRES NOWOCZESNEGO PRZEMYSŁU INDUSTRY360 to jedyne wydarzenie na rynku, podczas którego do przemysłu będziemy podchodzić kompleksowo. Zakres tematyczny każdej edycji opierać się będzie o aktualne problemy i wyzwania stawiane zarówno firmom produkcyjnym, centrom dystrybucyjnym, magazynom oraz różnym gałęziom przemysłu.
Podczas pierwszej edycji Kongresu "Industry360" uzyskasz praktyczną wiedzę na temat współpracy między działem produkcji a magazynem. Starannie wyselekcjonowani prelegenci pomogą zrozumieć mechanizmy stojące za sukcesem strategii zarządzania aktywami oraz majątkiem technicznym.
Dzięki naszym specjalistom wdrożysz kulturę Lean w swojej firmie i wpłyniesz na efektywność pracy pracowników w Twoim zespole.
Podczas tego wydarzenia zdobędziesz najaktualniejszą wiedzę oraz gotowe case study sprawdzone przez specjalistów w dużych fabrykach produkcyjno-magazynowych, które z powodzeniem wprowadzisz w swojej firmie.
Poznasz sprawdzone schematy i metody na usprawnienie procesu produkcji, wraz z optymalizacją kosztów z użyciem nowych urządzeń i technologii.
Dołącz do nas już dziś!
• dyrektor / kierownik magazynu lub centrum dystrybucyjnego
• dyrektor / kierownik zakładu produkcyjnego
• dyrektor / kierownik produkcji
• dyrektor operacyjny
• dyrektor / kierownik ds. logistyki
• dyrektor ds. inwestycji
• dyrektor zarządzający
• dyrektor techniczny
08:00 – 08:50
Rejestracja uczestników
09:00
Rozpoczęcie kongresu
Ekspert w zakresie zarządzania aktywami w organizacjach w przedsiębiorstwach produkcyjnych, energetycznych, wydobywczych i transportowych. Specjalista w zakresie zarządzania technicznego, organizacji działów utrzymania ruchu, rozwoju procesów niezawodnościowych oraz optymalizacji przepływów wartości w produkcji i utrzymaniu ruchu. Silnie ukierunkowany na poprawę praktycznej współpracy pomiędzy działami operacyjnymi i technicznymi. Arek opracował i zarządzał licznymi projektami ukierunkowanymi na poprawę zarządzania aktywami, procesów inwestycyjnych i operacyjnych w całym regionie EMEA. Na stałe pełni funkcję starszego konsultanta/eksperta w projektach związanych z zarządzaniem niezawodnością i utrzymaniem ruchu, wdrożeniami CMMS/EAM oraz zarządzaniem projektami CAPEX. Opracował wiele strategii doskonalenia operacyjnego i strategii zarządzania aktywami (SAMP) dla średnich i dużych organizacji. Arek przeprowadził ponad 200 otwartych i dedykowanych szkoleń. Regularnie występuje na konferencjach i seminariach związanych z zarządzaniem operacyjnym i inwestycjami przemysłowymi w Polsce i za granicą.
Doradca i audytor inwentaryzacji oraz procesów zarządzania majątkiem. Posiada ponad 40-letnie zróżnicowane doświadczenie zawodowe. Wieloletni kierownik i koordynator projektów budowlanych. Założyciel przedsiębiorstw zajmujących się rachunkowością i kompleksowymi projektami zarządzania majątkiem i inwentaryzacjami.
Współpracował z największymi przedsiębiorstwami z Polski i zagranicy przeprowadzając kilkanaście tysięcy projektów inwentaryzacyjnych i obniżenia kosztów zarządzania majątkiem rzeczowym. Przeprowadził pierwszy w Europie proces przygotowania do certyfikacji jakości (ISO 9001) dla usług inwentaryzacyjnych będących elementem kierowania przedsiębiorstwem, ochrony środowiska oraz podnoszeniem kompetencji pracowników. Założyciel Fundacji KeroDefa zajmującej się propagowaniem nowych i przyjaznych metodyk szkolenia o istocie ochrony danych przedsiębiorstwa i osobowych, zarządzania majątkiem, utrzymania ruchu. Współzałożyciel oraz członek zarządu w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Majątkiem Technicznym (PAMMS).
dr inż. Sławomir Krzewiński – Dyrektor Laboratorium Jwave – Jantar Sp. z o.o.
Posiada tytuł doktora nauk technicznych uzyskany na Politechnice Opolskiej. Rozwija kompetencje techniczne związane z szerokim auto ID z ukierunkowaniem na RFID. Posiada ogromne doświadczenie w zakresie projektów informatycznych, wdrożeń technologii radiowych oraz zarządzania zespołami projektowymi.
Legniczanin z urodzenia, zamieszkania i zamiłowania. Ukończył naukę na Politechnice Wrocławskiej, z którą nadal intensywnie współpracuje na studiach doktoranckich. Przez ostatnie 20 lat pracował między innymi w zakładach tj. Whirlpool sp. zoo, Winkelmann sp. z o.o., Lear Poland II sp. z o.o., Hoerbiger Automotive sp. z o.o. czy Haerter Technika Wytłaczania sp. z o.o. Obecnie jest dyrektorem zakładu produkcyjnego Technonicol-Insulation sp. z o.o w Wykrotach. Jego pasją jest szukanie metod, narzędzi i rozwiązań usprawniających zarządzanie działem, obszarem, firmą, łącząc zdobycze wiedzy teoretycznej z wieloletnim doświadczeniem praktycznym oraz umiejętnościami managerskimi.
11:45 – 12:00
Networking przy kawie
Doświadczony praktyk w dziedzinie optymalizacji i poprawy wydajności procesów. Propagator kultury Lean Management oraz World Class Manufacturing. Wiedzę i praktykę zdobywał głównie w branży automotive pracując dla Volkswagena przy rozruchu fabryki we Wrześni (Lean / Low Cost Automation) oraz w innych branżach: medycznej, FMCG, szwalniczej i robotyki będąc blisko inżynierii procesowej. W Unileverze jest Liderem filaru Focus Improvement w dziale doskonalenia produkcji. Jego specjalność to szkolenia i warsztaty Lean, transfery i rozruchy produkcji oraz projektowanie layoutów i konstrukcji modułowych.
Absolwentka wydziału mechanicznego na Politechnice Gdańskiej, a także absolwentka studiów MBA w Gdańskiej Akademii Kształcenia Menadżerów w Gdańsku. Od wielu lat jest związana z przemysłem ciężkim pełniąc kierownicze stanowiska. Specjalizuje się w obszarze zakupu surowców i materiałów do produkcji konstrukcji stalowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania magazynami oraz doskonalenia procesów na linii magazyn – produkcja. Założycielka i prezeska firmy Waltoria Sp. z o.o. , która umożliwia obrót nadwyżek magazynowych w przemyśle ciężkim.
13:10 – 13:25
Networking przy kawie
Ekspert w dziedzinie zintegrowanych rozwiązań intralogistycznych. Od ponad 6 lat związany z branżą logistyki wewnętrznej, a od ponad 2 lat pełni funkcję Kierownika Sprzedaży Europa Systems w regionie Polski Południowej. Praktyk, posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów logistycznych, wdrażał automatyzację procesów magazynowych dla światowych producentów takich jak: Carlsberg, Cisowianka, Solvera czy FERRERO.
Ekspert w zakresie zarządzania aktywami w organizacjach w przedsiębiorstwach produkcyjnych, energetycznych, wydobywczych i transportowych. Specjalista w zakresie zarządzania technicznego, organizacji działów utrzymania ruchu, rozwoju procesów niezawodnościowych oraz optymalizacji przepływów wartości w produkcji i utrzymaniu ruchu. Silnie ukierunkowany na poprawę praktycznej współpracy pomiędzy działami operacyjnymi i technicznymi. Arek opracował i zarządzał licznymi projektami ukierunkowanymi na poprawę zarządzania aktywami, procesów inwestycyjnych i operacyjnych w całym regionie EMEA. Na stałe pełni funkcję starszego konsultanta/eksperta w projektach związanych z zarządzaniem niezawodnością i utrzymaniem ruchu, wdrożeniami CMMS/EAM oraz zarządzaniem projektami CAPEX. Opracował wiele strategii doskonalenia operacyjnego i strategii zarządzania aktywami (SAMP) dla średnich i dużych organizacji. Arek przeprowadził ponad 200 otwartych i dedykowanych szkoleń. Regularnie występuje na konferencjach i seminariach związanych z zarządzaniem operacyjnym i inwestycjami przemysłowymi w Polsce i za granicą.
Praktyk i entuzjastka optymalizowania procesów magazynowych. Doświadczenie zdobyła najpierw jako inżynier, a następnie warehouse manager zarządzając przepływami wewnętrznymi towarów w polskiej fabryce L’Oreal w Kaniach k. Warszawy. Pod jej kierownictwem magazyn przeszedł skuteczną transformację zarówno w ramach kultury bezpieczeństwa, optymalizacji wykorzystania powierzchni magazynowej oraz wykorzystania narzędzi Lean – osiągając przy tym świetne wyniki performance. Obecnie objęła stanowisko production managera, gdzie zarządza procesami na styku magazynu i produkcji z nowej perspektywy.
Absolwent Politechniki Poznańskiej – magister inżynier mechaniki i budowy maszyn oraz absolwent ICAN & Harvard Business School. Manager i inżynier z ponad 15 letnim doświadczeniem, specjalizujący się w technice podciśnieniowej. W firmie Schmalz Marek pracuje od 9 lat i obecnie jest odpowiedzialny za rozwój działu Vacuum Automation jako Kierownik Sprzedaży. Prywatnie zapalony akwarysta, od ponad 10 lat udziela się jako sołtys w gminie Czerwonak.
Doświadczony praktyk w dziedzinie optymalizacji i poprawy wydajności procesów. Propagator kultury Lean Management oraz World Class Manufacturing. Wiedzę i praktykę zdobywał głównie w branży automotive pracując dla Volkswagena przy rozruchu fabryki we Wrześni (Lean / Low Cost Automation) oraz w innych branżach: medycznej, FMCG, szwalniczej i robotyki będąc blisko inżynierii procesowej. W Unileverze jest Liderem filaru Focus Improvement w dziale doskonalenia produkcji. Jego specjalność to szkolenia i warsztaty Lean, transfery i rozruchy produkcji oraz projektowanie layoutów i konstrukcji modułowych.
14:35 – 15:35
Obiad
Konsultant Lean Management Consulting Group. Certyfikowany praktyk i trener kaizen. Od 10 lat wspiera polskie przedsiębiorstwa w implementacji narzędzi lean management i budowaniu kultury organizacyjnej nastawionej na ciągłe doskonalenie jako lean manager i konsultant. Uczestniczył w licznych projektach z związanych z doskonaleniem procesów produkcyjnych m.in. poprzez zwiększanie dostępności i efektywności parku maszynowego. Wieloletni koordynator studiów podyplomowych i kierunków MBA związanych z tematyką lean management.
W firmie Sternet Maciej jako Project Manager odpowiada za rozwój oraz realizację projektów efektywności energetycznej z zakresu techniki napędowej, ale przede wszystkim pełni rolę audytora energetycznego. Zakres jego działalności skupia się w dużej mierze na kreowaniu pro efektywnych energetycznie rozwiązań dla przedsiębiorstw, wsparciu merytorycznym w obszarze efektowności energetycznej z zakresu techniki napędowej, nadzorze nad implementacją założeń modernizacyjnych na obiektach. Jego głównym celem jest dopasowanie oferty firmy Sternet do faktycznych potrzeb Klientów w myśl idei zrównoważonego rozwoju, którego założeniem jest maksymalizacja efektu energetycznego, ekologicznego oraz ekonomicznego. Jako audytor wykonuje dla swoich Klientów audyty efektywności energetycznej, wspierając tym samym inwestycje systemem świadectw efektywności energetycznej, poszukuje rozwiązań z zakresu możliwości finansowania projektów opartych np. na formule ESCO.
16:25 – 16:40
Networking przy kawie
konsultantka ds. efektywności energetycznej, odpowiada za Public Affairs w Danfoss w Polsce i regionie Europy Wschodniej, m.in. współpracując z organizacjami branżowymi; ekspertka Stowarzyszenia Fala Renowacji; przez wiele lat aktywnie działała w obszarze NGO, współpracując z samorządami i przedstawicielami społeczności lokalnych, autorka licznych artykułów i publikacji z obszaru efektywności energetycznej, zmian klimatu i ubóstwa energetycznego.
20:00
Bankiet
Portal i czasopismo skierowane jest do przedstawicieli szeroko rozumianego przemysłu. Naszymi odbiorcami są m.in. dyrektorzy i kierownicy produkcji, szefowie utrzymania ruchu, kierownicy logistyki i magazynów, a także inżynierowie procesu czy automatycy.
Na łamach portalu i czasopisma poruszamy tematy związane z codziennymi problemami i wyzwaniami firm produkcyjnych, z inwestycjami w branży przemysłowej czy pro środowiskowymi rozwiązaniami, które mogą wdrożyć u siebie przedsiębiorstwa.
Każdego dnia publikujemy ciekawe aktualności z branży, najświeższe raporty i wszelkie informacje dotyczące różnych gałęzi przemysłu. Nowoczesne technologie, innowacje wdrażane w fabrykach czy produkcja zgodna z filozofią przemysłu 4.0 – to znajdziesz na naszym portalu!
Zapraszamy na www.nowoczesny-przemysl.pl
Novotel Poznań Centrum
pl. Andersa 1, 61-894 POZNAŃ
+48 61 858 70 00
redaktor prowadząca
anna.waberska@nowoczesny-przemysl.pl
tel: 696 091 518
redaktor naczelny
rafal.wasilewski@nowoczesny-przemysl.pl
tel: 797 369 875
manager ds. sprzedaży
magdalena.ogrodowicz@nowoczesny-przemysl.pl
tel: 576 555 785
1. Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika.
- STANDARD – 699 zł + VAT / 1 osoba
- PREMIUM – 999 zł + VAT / 1 osoba
- SALES REPRESENTATIVE – 1799zł + VAT / 1 osoba
2. Płatność na podstawie faktury proforma wystawionej po otrzymaniu zgłoszenia od uczestnika.
3. Cena biletu obejmuje:
a) STANDARD
- udział w konferencji
- całodzienny catering
- imienny certyfikat
- udział w bankiecie
- dostęp do materiałów szkoleniowych
- nielimitowany dostęp do prenumeraty online "Nowoczesnego Przemysłu")
b) PREMIUM
- udział w konferencji
- całodzienny catering
- imienny certyfikat
- dostęp do materiałów szkoleniowych
- udział w bankiecie
- nocleg w pokoju 1 lub 2 osobowym* ze śniadaniem 22/23.11.2022 (*rodzaj pokoju uzależniony od ich dostępności)
- całoroczna (drukowana) prenumerata "Nowoczesnego Przemysłu"
c) SALES REPRESENTATIVE (firmy oferujące produkty lub usługi dla grupy docelowej kongresu)
UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń
- udział w konferencji
- całodzienny catering
- udział w bankiecie
- nielimitowany dostęp do prenumeraty online "Nowoczesnego Przemysłu"
4. W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w wydarzeniu do 15 listopada 2022 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do 15 listopada 2022 r., a nie wezmą udziału w wydarzeniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury.
5. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w wydarzeniu.
6. Składając zamówienie na wydarzenie po terminie możliwej rezygnacji i braku uczestnictwa w wydarzeniu, Organizatorowi przysługuje opłata za wydarzenie w pełnej wysokości.
7. Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować Organizatora wydarzenia).
8. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania wydarzenia kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty wydarzenia.
9. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie wydarzenia.
11. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia TEAL MEDIA RAFAŁ WASILEWSKI do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.